Önskelista 2011

..sådär lagom innan jag fyller år.
-
* Vertigo Förlag:
- Erotiska klassiker
- Perversa paketet
- Enstaka böcker i samma stuk.
* Wake-up light, originalet
* Röd kappa/jacka
* Tatuering
*Tatueringsmaskin
* Stavmixer
* Presentkort på the Body Shop
* Underkläder
* Prenumeration på Illustrerad Vetenskap
* Pengar
* Vegan-kokbok
* Garn i mysiga natur-färger
* Ny wacom-penna
* Presentkort på kläder
* Allt-jag-kan-hitta-på-sapata-presentkort?
* Veganchoklad i massor.
* Kokosbollar (!)
* Bio?
* Sällskapsspel:
- LEGO Creationary
- Alfapet
- Förfestspelet?
- Intim- frågespelet
- Bohnanza
- Bang!
- UNO
* Ben & Jerrys Jamaican me cracy
* Hallonsorbet
* Veganvaniljglass med chokladkross
-
-
Fan, jag tror jag är hungrig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0